logo     FSEpos val carta eche insti

Inscripció Programa Global Understanding

Estàs interessat/da en millorar la teva destresa d'anglès oral? Vols conèixer més sobre la cultura d'altres països de primera mà? T'agradaria establir contacte amb estudiants d'arreu del món? Si la resposta es SÍ, aquesta és la teva oportunitat!

GlobalUnderstanding

Global Understanding és un programa voluntari dirigit a estudiants majors de 18 anys, que estiguen cursant 1r o 2n curs de Cicles o Batxillerat. Consisteix en una sèrie de videoconferències grupals i xats online amb alumnes d'universitats estrangeres. Durant 8 sessions, es debatrà sobre temes com les tradicions, la família, estereotips o educació i es farà un treball en parells amb els alumnes de l'altra banda de la connexió.

En concret, durant octubre parlarem amb els estudiants de l'Universitat de Carolina de l'Est (ECU). En novembre serà amb l'Universitat Tecnològica de França (UT).

A què esperes? Apuntat i descobreix una experiència nova!

Per inscriure't, fes clic ací.

Les TIC

tic