logo fb logo instagramlogo yt

Renovació Consell Escolar. Circular pares/mares/tutors

» Circular informativa per a pares/mares/tutors legals i alumnat

Convocatoria de becas KA103 para prácticas de alumnos de ed. superior (2019-20)

Se ha publicado la convocatoria para la asignación de becas KA103 de movilidad para estudiantes de Educación Superior. El plazo de presentación de solicitudes es hasta el jueves 31 de octubre de 2019.

Más información...

Circular Informativa 2019-2020

Benvolguts pares/mares/tutors legals, tot just ha començat un nou curs escolar a l’IES Francesc Ribalta i des de la Direcció vull fer-los arribar aquesta circular informativa, que pretén donar detalls del funcionament d’aquest engranatge complex que és l'institut. En ella trobaran informació relacionada amb aspectes com el calendari escolar, els horaris dels programes, els repassos, les dates d'avaluació, dies i hora de visita dels professors, així com normes bàsiques de funcionament del centre:

>> Circular Informativa 2019/2020

Últim número revista Ribalta