logo fb logo instagramlogo yt

Inscripción a los Premios Excelencia del Dpto. de Inglés

premios excEl departamento de Inglés ha creado un formulario para realizar la inscripción a los Premios de Excelencia que organizan este año. Puedes acceder al formulario desde el siguiente enlace:

Llibres de text curs 2019-2020

Document amb la llista de llibres demanats per al curs 2019-2020.

llibres-text-20192020

Listado provisional EXCLUIDOS de pruebas libres obtención títulos Ciclos Formativos

Nuevo número de la REVISTA RIBALTA

Ya tenemos a nuestra disposición el último número de la revista del instituto, con resúmenes de las actividades, noticias y fotos que seguro que te encantarán.

revista ribalta dic 2019

Vídeo conmemoratiu dels Drets de la Infància

«SOMOS RESPONSABLES» és un videoclip realitzat per l'alumnat de 1r curs d'Educació infantil amb la finalitat de commemorar el 20 de novembre, Dia Internacional dels Drets de la Infància. A través del mateix, pretén sensibilitzar a la població i fer-los responsables perquè es garantisquen els Drets dels Infants arreu del món. Cal destacar que es tracta d'un recurs inèdit, ja que la cançó ha estat composada i enregistrada per l'alumnat, així com la gravació i el muntatge del vídeo.

Vore el vídeo

Revista Ribalta - Números antics